“Provjeri. Promisli. Prijavi.” Kampanja će biti pokrenuta u 16 zemalja i na 14 jezika za Međunarodni dan nestale djece
Za ovogodišnji Međunarodni dan nestale djece, AMBER Alert Europe, Europski centar za nestalu djecu, u suradnji s nacionalnim institucijama i organizacijama civilnog društva europskih zemalja, najavljuje pokretanje svoje kampanje “Check Think Report”.
Ova inicijativa, namijenjena roditeljima i skrbnicima, pruža opsežan vodič korak po korak o tome što učiniti i što očekivati kada dijete nestane.
Kampanja će započeti istovremeno u 16 zemalja i na 14 jezika, a predvode je ministarstva unutarnjih poslova, nacionalne policije i vodeće neprofitne organizacije posvećene zaštiti djece u Europi.
Naziv kampanje sažima njezine temeljne savjete:
“Provjeri” kako bi potvrdio odsutnost djeteta, “Promisli” kako bi se prisjetili ključnih detalja i procijenili situaciju te “Prijavi” u cilju brzog prijavka nestanka djeteta.
Svake godine tisuće obitelji dožive traumu nestalog djeteta. U takvim mučnim trenucima od velike je važnosti znati koje korake poduzeti. Prepoznajući tu potrebu, AMBER Alert Europe surađivao je sa stručnjacima na području nestalih osoba na razvoju kampanje “Provjeri. Promisli. Prijavi”. Putem ove inicijative, roditelji i skrbnici će dobiti ključne informacije i smjernice, osnažujući ih da brzo i učinkovito djeluju u slučaju nestanka djeteta.
“Svake godine u Europi nestane 300.000 djece. Kampanja “Provjeri. Promisli. Prijavi.” ključna je prekretnica u našim stalnim naporima da zaštitimo djecu i podržimo obitelji u kriznim vremenima”, izjavio je Frank Hoen, predsjednik i osnivač AMBER Alert Europe. “Osnažujući roditelje znanjem i resursima koji su im potrebni, cilj nam je skratiti vrijeme od prijave gubitka djeteta do pronalaska i povećati šanse za siguran i brz povratak nestale djece njihovim domovima”, dodaje.
Uključena i Hrvatska
Kampanja ‘Provjeri.Promisli.Prijavi.’ će se provoditi u Albaniji, Austriji, Belgiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Češkoj, Italiji, Litvi, Malti, Nizozemskoj, Sjevernoj Makedoniji, Poljskoj, Portugalu, Sloveniji, Španjolskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu.
Svaka zemlja uključena u kampanju angažirat će svoje najvažnije resurse i stručnjake kako bi osigurala da informacije dosegnu što veći broj roditelja i skrbnika.
OCIJENI TEKST