GP

Korisnički centar Gradske plinare Zagreb zbog velikog je interesa otvoren i subotom

Gradska plinara Zagreb – Opskrba bilježi veliki interes građana za ostanak na tržišnoj usluzi opskrbe plinom od 1. listopada, pa će korisnički centri Zagrebačkog holdinga i Gradske plinare Zagreb – Opskrba do 23. rujna biti otvoreni i subotom, priopćili su na službenim stranicama.

“Kako bi olakšali građanima dostavu popunjene dokumentacije, produljeno je radno vrijeme korisničkih centara.

Centar za korisnike Zagrebačkog holdinga, Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, od sada je otvoren i subotom, od 9 do 18 sati, a Centar za korisnike Gradske plinare Zagreb – Opskrba, Radnička cesta 1, Zagreb, radi produljeno od 8 do 19 sati radnim danom te subotom od 9 do 18 sati”, navode.

Upute za korisnike

Podsjećaju da se Zahtjev za promjenu opskrbljivača te Ugovor o opskrbi plinom do 23. rujna mogu dostaviti na više načina.

Građani koji su primili dokumentaciju na svoje kućne adrese, u zaprimljenim dokumentima dobili su i povratnu omotnicu, kako bi ispunjenu dokumentaciju mogli poslati besplatno poštom, predajom u najbližem poštanskom uredu.

Dokumentaciju je moguće dostaviti i u Centar za korisnike Zagrebačkog holdinga, Dubečka 2, Zagreb, od 7 do 14 sati, a slanje potpisane i ispunjene dokumentacije moguće je i putem e-maila: kucanstvo@gpz-opskrba.hr. Ugovor i Zahtjev u tom je slučaju potrebno skenirati ili kvalitetno fotografirati.

Svi građani iz ciljane skupine, koji pravovremeno pošalju popunjene i potpisane dokumente, bit će uneseni u naš sustav te će i nakon 1. listopada ostati u GPZO-u.

Ukoliko do 19. rujna ne dobiju svoje ugovore (na kućne ili e-mail adrese, pri tome je potrebno provjeriti i sandučić neželjene pošte), građani bi svoj status trebali provjeriti dolaskom u naše korisničke centre ili se obratiti našoj korisničkoj službi.

Pozivni centri Zagrebačkog holdinga i GPZO-a za pitanja o opskrbi plinom dostupan je na brojevima 072/500400 te na broju 01/7001440 od ponedjeljka do nedjelje, od 6 do 22 sata.