Ilustracija: Pixabay/terimakasih0

Zagrebačka banka svoje korisnike upozorila na novu prijevaru

Zagrebačka banka svoje je korisnike putem aplikacije upozorila na novu prijevaru.

“Upozoravamo na lažne SMS poruke s ciljem financijskih prevara. Prevaranti se lažno predstavljaju kao Zagrebačka banka i navode primatelje da otvore poveznicu prema lažnoj web stranici Banke te ažuriraju podatke o tokenu unosom osobnih podataka, uključujući one koje generira token.

Molimo da ne postupate po uputama”, priopćeno je iz Zabe.

“Banka nikada neće tražiti da na njenoj web stranici učitate QR kod za preseljenje m-zabe na novi uređaj ili da m-zabom skenirate QR kodove kojima ćete navodno potvrditi svoj identitet, transakciju i sl.

Podsjećamo da Banka putem nijednog kanala komunikacije od klijenata nikad neće tražiti puni broj kreditne/debitne kartice i PIN-ove, vjerodajnice i broj tokena te same kodove koje token generira (OTP, MAC) ili aktivacijske ključeve za pristup on-line bankarstvu (m-zabi i e-zabi).

Prilikom primanja SMS poruka ili drugih sumnjivih zahtjeva za ažuriranje osobnih podataka, izuzetno je važno biti oprezan i ne dijeliti nikakve informacije.

Banka poziva klijente da se u slučaju sumnje na vjerodostojnost poruka, mailova ili poziva obrate na broj telefona 01/3773 333 ili putem e-maila na zaba@unicreditgroup.zaba.hr”, stoji u priopćenju koje prenosi Index.