Vilson Berisha/XPress

Masovno se dijeli poziv na bojkot proizvoda: ‘Cjenovno divljaštvo razotkrivamo zajedno s vama’

Europski centar za izvrsnost potrošača putem Facebook stranice “Halo, inspektore” pozvao je na bojkot kupovine telećeg vrata u Konzumu, a po eventualnoj uspješnosti akcije pozivat će i na bojkot drugih proizvoda.

“Odluka je pala. Bez puno okolišanja: dokazali smo kako je teleći vrat koji se prodaje u Konzumu u tri mjeseca poskupio za 43 %! I nitko nam nije odgovorio na pitanje: koji su to inputi potaknuli takvo poskupljenje?”, navode uvodno u pozivu na bojkot.

Poziv uključuje cjelotjedni bojkot tog proizvoda u Konzumu.

“Podijelite ovu objavu. Šerajte gdje i kako stignete. Dignite svoj prvi glas PROTIV POSKUPLJENJA! Možemo li pokazati kako nismo ništa lošiji i manje hrabri od recimo Talijana ili Francuza koji su dokazali što znači bojkot proizvoda koji su im drastično poskupjeli? Koliko je vas, zaista, spremno ne kupiti teleći vrat u Konzumu idućih tjedan dana? Javite nam se. Pišite nam. Potvrdite svoju spremnost. Neka se vidi mogu li potrošači na eklatantnom primjeru pokazati svoju snagu”, naglašavaju među ostalim.