Organizatori bojkota kupovine obrušili se na trgovački lanac Dm Hrvatska: ‘Zašto nas pravite budalama’

DM

Facebook stranica ‘Halo, inspektore’ kritizirala je nepoštene praksi u trgovini, posebno stranih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, kao i način na koji se opravdavaju visoke cijene u zemlji.

Pritom ističu kako se hrvatski potrošači tretiraju kao neinformirani i nedovoljno sposobni da prepoznaju manipulacije, dok se istovremeno suočavaju sa znatno višim cijenama nego u bogatijim zemljama poput Njemačke ili sličnim ekonomijama poput Bugarske.

Njihovu objavu prenosimo u cijelosti.

“Kažu nam razni ekonomski i trgovinski stručnjaci kako su hrvatski potrošači nedovoljno informirani, educirani i stručni pa ne mogu raspravljati o onome što ne razumiju (ako i ne razumijemo ekonomski riječnik i te kako razumijemo, prepoznajemo i osjećamo što nam ti “ekonomisti” rade – op.a.).

Ti isti ekonomski stručnjaci, opravdavajući cjenovno ludilo, tvrde kako proizvodi u RH MORAJU biti SKUPLJI, prije svega zbog transportno-logističkih razloga, specifičnosti geografskog izgleda (poput lastavice smo, a za neke i poput kifle), zbog troškova energije, radnika…
Pri tome uredno “zaboravljaju” kako RH, a što svi znamo, ima nižu cijenu energije (struja, plin, gorivo), niže plaće prodavača, vozača i skladištara, niži standard…

A onda nam, recimo, i stručnjaci dm Drogerie Markt u Hrvatskoj isto tako kažu kako su njihove cijene za razliku od drugih trgovina u Hrvatskoj “uravnotežene i povoljne”, taman za hrvatske potrošače. Hvale se time i kako ne dižu cijene mjesecima. I još nas mame u svoje brojne trgovine, u “povoljan šoping” uz “inspirantivno misaono putovanje” s porukom #bašja i sa svojim dobro poznatim sloganom “Tu kupujem, tu sam čovjek”.

I upravo ta poruka najslikovitije prikazuje LICEMERJE i što strani trgovački lanci, zapravo, misle o hrvatskim potrošačima.

Istina je, ponekad, voda duboka…

DOKAZUJEMO:

U Njemačkoj Schwarzkopf Schauma šampon od 0,40 litre u tamošnjem dm-u košta 1,45 €, dok u Hrvatskoj, u istom tom trgovačkom lancu košta 3,35 € što je za više od 130 % skuplje od bogate Njemačke!!!

Ako bismo se usporedili s nekom članicom EU s kojom se često Hrvatske inače uspoređuje jer smo “podrijetlom” iz “socijalističkog miljea” tada ćemo često posegnuti npr. ta Bugarskom.

U bugarskom dm Drogerie Marktu ti isti šamponi o kojima pišemo kreću se oko 5,45 bugarskih leva što je, preračunato u europsku valutu, 2,77 €, što je gotovo 20 % niža cijena.

Kako nas ne bi “poklopili” s pričom o “velikim transportnim i logističkim troškovima” podsjetit ćemo kako je od industrijski moćnog i bogatog Munchena do Zagreba 545 km, a do glavnog grada Bugarske, lijepe li Sofije, 1330 km! Do velike bugarske luke i ljetovališta Burgasa ima 1727 km.

U isto vrijeme do Županje je 800 km, Iloka 900, a do našeg turističkog bisera Dubrovnika tek nešto više od 1000 km.

I zato taj šampon valjda mora biti skuplji u “hrvatskom” dm-u više od 130 %!

Koga vi farbate? Jesu li hrvatski potrošači “krave muzare’ ili “ovce za šišanje”? dm, molimo vas, hitno promijenite svoj slogan u novu formulaciju: “Tu me cijene, tu sam budala”- napisali su.