Arriva: ‘Za otočane je dugoročno rješenje uvođenje modela javne usluge’

Vedran Morin/XPress

Grad Mali Lošinj na svojim stranicama je objavio vijest da je s autoprijevoznikom “Arriva” dogovoreno uvođenje dodatne dvije autobusne linije vikendom iz Rijeke i Zagreba prema otocima Lošinju i Cresu.

“Održan je sastanak gradonačelnice Ane Kučić s predstavnikom Uprave Arriva Hrvatska Dejanom Ilijićem, rukovoditeljem PJ Kvarnerski otoci, na kojemu su Grad i autobusni prijevoznik za početak dogovorili uvođenje dodatne autobusne linije dva puta tjedno kako bi se i u ovim epidemiološki izazovnim vremenima, u danima kada je najveći broj putnika, uspjele zadovoljiti sve potrebe stanovnika, posebno naših studenata i učenika koji najčešće vikendima putuju”, navodi se u objavi Grada Malog Lošinja.

Tako je dogovoreno da se, uz postojeću liniju koja u 4,30 sati polazi iz Velog Lošinja za Rijeku i dalje za Zagreb, te povratka u 14.15 sati iz Zagreba preko Rijeke na Lošinj, petkom i nedjeljom uvode dodatne linije. Osiguran je prijevoz u 16.45 sati iz Velog Lošinja za Rijeku i Zagreb, koji se iz Zagreba vraća ponedjeljkom u 9.15 sati za Rijeku i Lošinj. Petkom će linija prvo ići iz Zagreba u 9.15, a u 12 sati će iz Rijeke kretati prema Lošinju. Istog dana, u 16.45 iz Velog Lošinja vraćat će se u Zagreb.

I dok iz Grada ističu kako su “iz Arrive potvrdili da će već s prvim propuštanjem mjera uvesti nove linije”, autoprijevoznik nam je dao nešto drugačiji odgovor, odnosno da će uvođenje dodatnih vožnji ovisiti o broju putnika.

“U četvrtak, 21. siječnja 2021. održan je sastanak između gradonačelnice Grada Malog Lošinja gđe. Ane Kućić i predstavnika Arrive za Kvarnerske otoke g. Dejana Ilijića. Na sastanku je dogovoreno vraćanje određenih polazaka prema Rijeci, odnosno Zagrebu. Unatoč vrlo nepovoljnoj situaciji u kojoj se kao prijevoznik nalazimo, no s obzirom da nam je u Arrivi zadovoljstvo putnika izuzetno važno, ovime smo nastojali izaći u susret stanovnicima Lošinja i Cresa, kao što smo to činili nebrojeno puta do sada. U trenutnim okolnostima to je nažalost i najviše što možemo napraviti”, stoji u odgovoru Arrive i dodaju da će se daljni koraci poduzimati u dogovoru s predstavnicima Grada, a temelj za iste bit će kretanje broja putnika na ranije spomenutim, ali i ostalim polascima.

“Za stanovnike otoka jedino dugoročno i kvalitetno rješenje predstavlja uvođenje modela javne usluge kao što je to praksa u ostalim članicama EU, a o čemu je bilo riječi i na sastanku. Samo implementacijom javne usluge krizne situacije poput ove manje bi utjecale na poslovanje nas prijevoznika te bi ih lakše prebrodili, na naše zadovoljstvo, ali prije svega na zadovoljstvo naših korisnika”, zaključuju iz autobusnog prijevoznika.

Spominjanje modela javne usluge aktiviralo je upit prema Primorsko-goranskoj županiji, a nastavno na dostavljeni odgovor eventualno kontaktiramo i resorno Ministarstvo.